zie

Gala Firma Przyjazna Klientowi

Firma Przyjazna Klientowi - obserwatorium-zarzadzania Podczas uroczystości 9. czerwca 14 firm otrzymało godło „Firma Przyjazna Klientowi”. Fundacja Obserwatorium Zarządzania wyróżnia w ten sposób firmy za wysoką jakość obsługi klientów.

Statuetki z rąk wiceministra gospodarki Dariusza Bogdana oraz Prezesa Fundacji Obserwatorium Zarządzania odebrali:

  • Arunas Rumskas – Wiceprezes zarządu, AVIVA
    Firma, której klienci cenią sobie dobry przekaz informacji i łatwość kontaktu.
  • Katarzyna Gołębiewska – Dyrektor ds. Obsługi Klienta, BZWBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych, BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie
    Najsilniejszymi stronami BZ WBK AVIVA okazała się wysoka jakość obsługi oraz szybkość reakcji na zapytania ze strony klientów
  • Norbert Ogłaza – Prezes zarządu, Certes Sp. z o.o.
    Firma szkoleniowo-doradcza, którą klienci polecają ze względu na wysoki profesjonalizm, zaangażowanie i terminowość.
  • Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający Pionem Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem oraz Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Europejski Fundusz Leasingowy SA
    Wiodąca firma leasingowa wyróżniająca się szybkością reakcji, elastycznością oraz klarownością we współpracy.
  • Mariusz Woźnica, Division Sales Manager East, General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
    Firma oferująca niezawodne rozwiązania logistyczne przykładająca wagę do opinii swoich klientów.
  • Michał Klimczak – Dyrektor Departamentu Marketingu, Wsparcia Sprzedaży i Jakości Procesów Biznesowych, Impuls Leasing Polska Sp. z o.o.
    Dynamicznie rozwijająca się firma której kapitałem są lojalni i zadowoleni klienci.
  • Agata Lem-Kulig, Dyrektor Pionu Operacyjnego, MetLife
    Dobre relacje z agentami oraz atrakcyjna oferta produktowa to główne atuty współpracy z MetLife.
  • Ulf Oldenborg, Prezes Natural Pharmaceuticals
    Firma przykładająca wagę nie tylko do wysokiej jakości oferowanych produktów, ale także do wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Paweł Polisiakiewicz ,group account manager, Performance Media Sp. z o.o.
    Firma działająca na wymagającym rynku marketingu internetowego i dbająca o relacje z klientami.
  • Monika Żychlińska – Dyrektor Biura Komunikacji i Promocji Rzecznik Prasowy PKP Energetyka SA
    Klienci docenili firmę za profesjonalizm i kompetencje pracowników.
  • Roman Szymczak, Zastępca Dyrektora Pionu Kredytów Konsumenckich, Dyrektor Departamentu Zarządzania Oddziałami Santander Consumer Bank SA
    Bank oferujący szerokie spectrum usług finansowych, sprawną i kompetentną obsługę, którą docenili klienci.
  • Anna Zawuszczak – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Tauron Polska Energia SA
    Wysoki poziom satysfakcji klientów ponownie zapewniły firmie zdobycie Godła.

Krzysztof Domiński, Prezes Zakład Robót Inżynieryjno – Instalacyjnych Instdom Krzysztof Domiński Wiceminister gospodarki Dariusz Bogdan mówił podczas uroczystości, że sposób obsługi klienta przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa. Przytoczył dane fundacji, z których wynika, że aż 6 mld zł firmy tracą rocznie z powodu złego kontaktu z klientem. Zapewnił, że jego resort stara się upraszczać przepisy, by polscy przedsiębiorcy mieli najłatwiejsze w Europie warunki do prowadzenia działalności gospodarczej.Celem ogólnopolskiego programu „Firma Przyjazna Klientowi” jest „poprawa stanu polskiej gospodarki poprzez promowanie wysokich standardów obsługi klienta”. Firmy same zgłaszają się do programu, a Fundacja przeprowadza badania wśród ich klientów. W przypadku dużych przedsiębiorstw rozmawia nawet z tysiącem osób.

Według organizatorów, Godło jest informacją również dla innych klientów, że warto korzystać z usług danego przedsiębiorstwa, a także wyrazem uznania dla jego pracowników.

Eksperci fundacji oceniają, że próba oszczędzania na jakości obsługi klienta jest działaniem krótkowzrocznym, ponieważ pozbawia firmę lojalności i rekomendacji stałych klientów, a tym samym wzrostu przychodów. Podstawowym sposobem dotarcia do doświadczeń klientów jest prowadzenie badań przez firmy w tym zakresie.

Z badań Fundacji Obserwatorium Zarządzania wynika, że istnieje wyraźna relacja między jakością obsługi klienta a dochodowością przedsiębiorstwa.

Firma wyróżniająca się rzetelnością oraz wysoką jakością usług, posiadająca szerokie grono lojalnych klientów.

Zdjęcia z Gali Firma Przyjazna Klientowi

 Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_06

 

 Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_04

 

 Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_02

 

 Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_01

 

 Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_05

 

 Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_03

 

 Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_07  Gala Firma Przyjazna Klientowi - Obserwatorium Zarzadzania_08

 

Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
"Dotacje na innowacje" - Inwestujemy w waszą przyszłość"