zie

Gala Programów Inwestor w Kapitał Ludzki i Firma Przyjazna Klientowi

14 grudnia 2015 r. w Pałacu Prymasowskim w Warszawie odbyła się gala Programów Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki.

 

Na zaangażowanie i lojalność pracowników można patrzeć nie jako na cel sam w sobie, ale jako na środek prowadzący do celu, jakim jest zwiększenie liczby klientów oraz podniesienia ich satysfakcji, co przekłada się na osiągnięcie lepszych wyników finansowych.

Mając na uwadze ten bliski związek dbałości o pracowników z działaniami proklienckimi, po raz pierwszy w historii programów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki zdecydowaliśmy się na zorganizowanie wspólnej gali.

 

Najlepsi z najlepszych

Zwycięzca jest wyłaniany na podstawie wyników niezależnych badań klientów i pracowników przeprowadzanych przez organizatora – Fundację Obserwatorium Zarządzania. Firmy same zgłaszają się do programu, Fundacja natomiast przeprowadza badania dotyczące w współpracy firmy z klientami, jakości kontaktu, lojalności klientów w przypadku programu Firma Przyjazna Klientowi oraz ogólnego zadowolenia z pracy, relacji z przełożonymi oraz zaangażowania pracowników w programie Inwestor w Kapitał Ludzki. Nagrodzone firmy wyróżniają się stałym podnoszeniem poziomu zarządzania obsługą klienta oraz satysfakcji pracownika.

 

Gala wręczenia statuetek Laureatom ogólnopolskiego Programów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki odbyła się 14 grudnia w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Wśród laureatów znalazły się 24 Firmy Przyjazne Klientowi oraz 14 Inwestor w Kapitał Ludzki.

 

Kto w tym roku zasłużył na uznanie klientów?

 

  1. 4Life Direct Sp. z o.o.
  2. DSV Road Sp. z o.o.
  3. ECO Jelenia Góra Sp. z o.o.
  4. ECO Kutno Sp. z o.o.
  5. ECO Malbork Sp. z o.o.
  6. ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o.
  7. Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
  8. ENEA S.A.
  9. EXTOR S.A.
  10. Grupa Trenkwalder
  11. GTX Hanex Plastic Sp. z o.o.
  12. IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
  13. itelligence Sp. z o.o.
  14. LED Labs sp. z o.o.
  15. Mondial Assistance Sp. z o.o.
  16. MWM Cars Sp. z o.o.
  17. Oney Polska S.A.
  18. OTTO Polska Sp. z o.o.
  19. PGE Obrót S.A.
  20. PPG Deco Polska Sp. z o.o.
  21. RWE Polska S.A.
  22. SAS Institute Sp. z o.o.
  23. Steinbacher Izoterm Sp. z o.o.
  24. Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

zdjęcia fpk 2015

 

Kto jest najlepszym pracodawcą w Polsce?

  1. Dachser Sp. z o.o.
  2. mBank S.A.
  3. EDF Polska S.A.
  4. Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
  5. SKOK Ubezpieczenia
  6. Crown Packaging Polska Sp. z o.o. Oddział w Pruszczu Gdańskim
  7. Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
  8. KLIMA-THERM S.A
  9. Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
  10. Alexander Mann Solutions Poland Sp. z o.o.
  11. Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.
  12. Eaton Tczew
  13. MAN Bus
  14. Vivus Finance

zdjęcia IWKL 2015

 

Programy Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki od lat cieszą się wielkim powodzeniem, ponieważ są niezależną i obiektywną oceną każdej firmy.

 

Customer & Employee Experience

Podczas gali nie mogło zabraknąć wystąpień na temat zaangażowania pracowników i jego wpływu na lojalność klientów i odwrotnie.

Agata Gotowczyc, menedżer projektów badawczych Fundacji Obserwatorium Zarządzani oraz Grzegorz Filipowicz, ekspert z 20 letnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, wykładowa kilku uczelni w swojej prelekcji tłumaczyli jaką rolę ma Customer & Employee Experience w rozwoju firmy. „Konkurencja o klienta w zdecydowanej większości branż jest duża i prężna, a klienci mają możliwości zmienienia dostawcy produktów i usług. O lojalność klientów nie jest łatwo. Firmy konkurują ceną, jakością produktu / usługi, ich unikalnością, kompleksowością oferty, marketingiem i reklamą. W ostatnich latach coraz większego znaczenia nabiera także jakośćobsługi klienta. Badania Obserwatorium Zarządzania wykazały, że w ciągu 12 miesięcy co piąty konsument z powodu złej jakości obsługi klienta zdecydował się na zmianę dostawcy usług lub zrezygnował z zakupu usługi / produktu. „ podkreśliła Gotowczyc.

Z kolei Filipowicz przekonywał, że Zaangażowanie w pracę przekłada się na jej jakość – a ta dostarcza klientom bardziej pozytywnych doświadczeń. Zaangażowani pracownicy to także ci, którzy są bardziej kreatywni, dzielą się swoimi pomysłami związanymi z procesami, w jakich uczestniczą lub z działalnością firmy, przekazują informacje zwrotne zasłyszane od klientów czy mówią o swoich przemyśleniach.”
Oprócz porcji praktycznej wiedzy, goście uroczystości mieli możliwość z korzystania z uczty dla duszy. Galę zakończył koncert znakomitego duetu – Weroniki Lewandowskiej, uczestniczki programu The Voice of Poland, oraz Maćka Barskiego, wybitnego muzyka.

 

 

O programie

Firma Przyjazna Klientowi to jedyny certyfikat w Polsce przyznawany na podstawie niezależnego badania klientów. Program skierowany jest do wszystkich firm, które w swoich działaniach doceniają rolę wysokiej jakości obsługi klientów.

 

Program Inwestor w Kapitał Ludzki to certyfikat przyznawany na podstawie niezależnego badania pracowników. Program wyróżnia firmy, które inwestują w rozwój pracowników i prowadzą wysokiej jakości politykę personalną.

 

Ogólnopolskie Programy Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki istnieją na rynku polskim już ponad 12 i 14 lat. Organizatorem Programów jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.

Godła przyznawane są laureatom na okres 12 miesięcy. W tym czasie mogą oni bezpłatnie posługiwać się nimi we wszelkich materiałach promocyjnych i marketingowych.

Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
"Dotacje na innowacje" - Inwestujemy w waszą przyszłość"