zie

Menedżer projektów badawczych

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
  • Rozwój usług w zakresie badań marketingowych
  • Koordynację projektów badawczych
  • Rozwój metodologii programów badawczo – certyfikacyjnych: Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki.
  • Wsparcie działań marketingowych poprzez artykuły eksperckie i wystąpienia publiczne z obszaru badań konsumenckich
Od kandydatów oczekujemy:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w agencji badawczej
  • Szerokiej wiedzy i znajomości trendów w obszarze badań marketingowych
  • Doświadczenia w pracy z klientem, wsparcia sprzedaży, przygotowywaniu i prezentowaniu raportów z badań
  • Samodzielności, wyczucia rynkowego, umiejętności pracy z zespołem
  • Wykształcenia wyższego
  • Bardzo dobrej znajomości programu SPSS oraz pakietu MS Office
  • Inicjatywy oraz kreatywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań
Kandydatom oferujemy:
  • Duże możliwości rozwoju
  • Możliwość wpływania na decyzje biznesowe dzięki przygotowywanym rekomendacjom
  • Współpracę z energicznymi i ciekawymi ludźmi w nowoczesnej i rozwojowej firmie,
  • Udział i możliwość wystąpień w największych wydarzeniach branżowych
  • Wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i osiąganych wyników

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim w pliku o nazwie według wzoru Cv_Imię_Nazwisko.doc na adres: rekrutacja@obserwatorium.pl

Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
"Dotacje na innowacje" - Inwestujemy w waszą przyszłość"