zie

Profesjonalny Menedżer Customer Experience

Customer Experience to wszelkie doświadczenia klienta z naszą firmą, we wszystkich możliwych punktach styku i kanałach komunikacji. Innymi słowy, Customer Experience to sposób w jaki jesteśmy postrzegani przez klienta na podstawie dotychczasowej relacji pomiędzy nim, a firmą.

Coraz więcej firm chcąc wyróżnić swoją ofertę produktową uzupełnia swoją strategię nie tylko o element związany z oferowaniem Klientom najlepszej jakości, ale przede wszystkim dostarczając im pozytywnych doświadczeń.

Program skierowaliśmy w szczególności do menedżerów zainteresowanych wdrożeniem podejścia Customer Experience do strategii firmy, a także pracowników działów marketingu, obsługi klienta lub sprzedaży.

W ramach Programu przeprowadzono cykl szkoleń o następującej tematyce:

  • Customer Experience – wprowadzenie dla kadry menedżerskiej
  • Jak i czym mierzyć Customer Experience?
  • Grywalizacja – nowy trend w Customer Experience
  • Metodologie i narzędzia wdrażania programów Customer Experience

Cześć praktyczna objęła łącznie 56 godzin zajęć, a sam Program ukończyło aż 300 absolwentów.

Korzyści

Spośród zalet wskazywanych przez uczestników Programu w szczególności podkreślano:

Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
"Dotacje na innowacje" - Inwestujemy w waszą przyszłość"