zie

Raport „Lojalność a rekomendacje”

 

believe

Polski konsument staje się coraz bardziej świadomy swoich praw i preferencji.
Jak pokazują wyniki badań Fundacji Obserwatorium Zarządzania, potrafi zarówno zarekomendować, jak i odradzić firmę, produkt lub usługę. Jakie branże Polacy rekomendują najczęściej? Czy rekomendowanie jest zawsze przejawem lojalności klientów? Czy udzielane rekomendacje posiadają jednakową siłę rażenia czy też mogą się nią różnić? Jakie czynniki decydują o rekomendowaniu, a jakie o odradzaniu produktów / usług? Jaką rolę ma do odegrania jakość obsługi klienta?

  • Pobierz pełny raport

    Raport „Lojalność a rekomendacje”

Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
"Dotacje na innowacje" - Inwestujemy w waszą przyszłość"