zie

Raport „Ile tracimy na złej obsłudze klienta”?

Young man with lens

„Co piąty konsument z powodu złej jakości obsługi klienta zdecydował się na zmianę dostawcy usług lub zrezygnował z zakupu usługi / produktu w ciągu minionych 12 miesięcy. 

Rezygnacje te wiążą się z rocznymi kosztami rzędu 5,2 mld złotych. 

Jakość obsługi klienta wciąż często stanowi dla firm źródło oszczędności. Tymczasem w dobie rosnącej konkurencji każdy kontakt z klientem jest cenny i stanowi szansę na stworzenie dłuższej i wartościowej relacji…

Pobierz raport i sprawdź co decyduje o rezygnacjach Klientów

  • Pobierz pełny raport

    Raport „Ile tracimy na złej obsłudze klienta”?

Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
"Dotacje na innowacje" - Inwestujemy w waszą przyszłość"